Σας ενημερώνουμε ότι την περίοδο 8-15 Οκτωβρίου θα ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας στο ΑΠΘ.
1ο ΒΗΜΑ:
Θα λάβετε από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) προκειμένου να καταχωρήσετε από 8-15 Οκτωβρίου τα στοιχεία σας στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ, η οποία θα είναι διαθέσιμη μετά τις 12.00 μ.
2ο ΒΗΜΑ:
Την ίδια περίοδο (8-15 Οκτωβρίου) θα πρέπει να υποβάλετε στη Γραμματεία του Τμήματός σας τα ακόλουθα δικαιολογητικά, επιλέγοντας μεταξύ τριών εναλλακτικών τρόπων
- Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων
- Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σας)
- Το pdf της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής στην πλατφόρμα του Υπουργείου
- Υπεύθυνη δήλωση*, αφού πρώτα εκδοθεί μέσω της πλατφόρμας σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα
- Τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) [απλή εκτύπωση από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα https://www.amka.gr/AMKAGR/
1ος τρόπος
- Ηλεκτρονικά, με αποστολή στο email της Γραμματείας του Τμήματος/της Σχολής σας των απαραίτητων δικαιολογητικών σε ένα συμπιεσμένο αρχείο (.zip).
- Συνιστάται η αποστολή να γίνει από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε στις πανελλαδικές
- Στοιχεία επικοινωνίας Γραμματειών: εδώ
- Στο θέμα του μηνύματος θα πρέπει να βάλετε την ένδειξη: Δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας <ονοματεπώνυμο φοιτητή> <Κωδικός Υποψηφίου>
2ος τρόπος
- Έντυπα, με αποστολή μέσω ταχυδρομείου (συστημένο) ή υπηρεσίας ταχυμεταφοράς.
- Στον φάκελο θα πρέπει να βάλετε την ένδειξη: Δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας <ονοματεπώνυμο φοιτητή> <Κωδικός Υποψηφίου>
- Ως αποδέκτη:
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Γραμματεία Τμήματος ……(το Τμήμα όπου πετύχατε)
54124 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- Στην περίπτωση έντυπης υποβολής των δικαιολογητικών η Υπεύθυνη δήλωση είτε θα πρέπει να φέρει το γνήσιο της υπογραφής σας από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα είτε θα πρέπει να εκδοθεί μέσω πλατφόρμας σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα
3ος τρόπος
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες δεν δύναται να εφαρμοστούν οι δύο ανωτέρω τρόποι υποβολής, μπορείτε να καταθέσετε τα προαναφερθέντα δικαιολογητικά οι ίδιοι ή νομίμως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο από εσάς στη Γραμματεία του Τμήματός σας, με προγραμματισμένο ραντεβού – λόγω των μέτρων που λαμβάνονται για την προστασία της δημόσιας υγείας και την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19- κατόπιν αιτήματος προς την ηλεκτρονική διεύθυνση του Τμήματός σας, αναφέροντας τους λόγους που επιβάλλουν την αυτοπρόσωπη παρουσία.
Στοιχεία επικοινωνίας Γραμματειών: εδώ
3ο ΒΗΜΑ:
Μόλις η Γραμματεία ολοκληρώσει τον έλεγχο των δικαιολογητικών σας, θα οριστικοποιηθεί η εγγραφή σας και θα λάβετε ένα SMS με κωδικό (one-time password) για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό και πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας και κάρτας σίτισης, πρόσβαση σε Online Βιβλιοθήκες και πολλές ακαδημαϊκές υπηρεσίες.
*Υπεύθυνη δήλωση (ΥΔ)-Διευκρινίσεις
α. Σε περίπτωση που μπορείτε να εκδώσετε την υπεύθυνη δήλωση μέσω της πλατφόρμας gov.gr (επειδή διαθέτετε προσωπικό κωδικό στο taxis.net και web banking), θα πρέπει να την συμπληρώσετε σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα
Επισημαίνεται ότι δεν έχει ισχύ η υπεύθυνη δήλωση που εκτυπώνεται από το gov.gr με προσωπικούς κωδικούς των γονέων σας, δεδομένου ότι η ταυτοπροσωπία αφορά μόνο εσάς.
β. Στην περίπτωση που δεν μπορείτε να εκδώσετε την εν λόγω υπεύθυνη δήλωση μέσω της πλατφόρμας gov.gr, δεδομένου ότι δεν διαθέτετε ή δεν μπορείτε να αποκτήσετε άμεσα προσωπικούς κωδικούς taxisnet ή web banking, θα πρέπει να προβείτε στην ακόλουθη διαδικασία :
- Εκτύπωση της Υπεύθυνης Δήλωσης και συμπλήρωσή της με τα απαραίτητα στοιχεία σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα
- Προσκόμισή της σε ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα για το γνήσιο της υπογραφής σας
- Αποστολή της πρωτότυπης ΥΔ στη Γραμματεία του Τμήματος με ταχυδρομείο ή εταιρεία ταχυμεταφορών
Εάν δεν έχετε πραγματοποιήσει την ηλεκτρονική εγγραφή σας στην πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:
Θα πρέπει αποκλειστικά μέχρι την Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2020, να υποβάλετε στη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής επιτυχίας σας, αίτηση (με τα απαραίτητα δικαιολογητικά)) στην οποία θα τεκμηριώνετε τους λόγους για τους οποίους δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή σας, ακολουθώντας τα περιγραφόμενα στο ανωτέρω 2ο ΒΗΜΑ.
Η ολοκλήρωση ή μη της εγγραφής σας θα πραγματοποιηθεί με την αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος ή της Σχολής σας.
Τυχόν επιτυχόντες που δεν εγγραφούν ούτε με αυτήν τη διαδικασία, χάνουν το δικαίωμα εγγραφής.
Μέχρι την Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου, σε τέσσερις (4) εισόδους του Πανεπιστημίου μας, και συγκεκριμένα δίπλα στην Αίθουσα Τελετών (Εγνατία), μπροστά από το κτίριο της Παλαιάς Φιλοσοφικής Σχολής (Εθνικής Αμύνης), στην κάτω Φοιτητική Λέσχη (Εγνατία) και μπροστά από το κτίριο Εδρών της Πολυτεχνικής Σχολής (Εγνατία), θα υπάρχουν κατάλληλα διαμορφωμένα “κιόσκια” με εθελοντές φοιτητές του ΑΠΘ μεγαλύτερων ετών, που θα περιμένουν να σας υποδεχτούν, να σας δώσουν έναν έντυπο «Συνοπτικό Οδηγό Επιβίωσης», οδηγίες για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου μας για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού, καθώς και να απαντήσουν στις απορίες που μπορεί να έχετε στα πρώτα σας βήματα στο ΑΠΘ.
Ο αναλυτικός «Οδηγός Επιβίωσης», σας δίνει μια πρώτη απάντηση σε τυχόν απορίες σου και σας ενημερώνει για τις υπηρεσίες του ΑΠΘ και τις δυνατότητες που σας προσφέρονται κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, αλλά και μετά από αυτές.
Πληροφορίες για τις ψηφιακές υπηρεσίες που σας προσφέρει το ΑΠΘ μπορείτε να βρείτε εδώ
Για ο,τιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Σπουδών του ΑΠΘ με email (dps@auth.gr) ή διά ζώσης, κατόπιν συνεννόησης, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών.
Κατηγορίες: